Monday 5 December 2011

HaRi BaHaGiA ^_^

AssalamMualaikum u aLL.....

i have a nice day..:)) 
okkkk I nk STORYY NI..

first thing I n family take my sis at MMHE..Than my sis want to expense SECRET RECIPE woww..sgt sdp.KN...hehe jgn JELES u all..than kitaorg mkn NSI LEMAK AYM N SOTO HEE ^_^ after that kitaorg pg ke surau unuk menunaikn kewajipan sbgai muslim..than aq ternmpk kdai SAMSUNG..so i n fmly msok ke kdai tu n cari SAMSUNG CORBYII heee~^_^ so im very happy n i say my mom want to buy that phone??so my mom say?? "u want buy,use your money la" ngee~ ^_^ (aq tersnyum2 ajek..) than i say?? "ok mama hehe..." my mom say?? " u really want to buy this phone"? so i say? " yes mom i really2 want to buy this phone bcause i like it...:) i like it style n price..ngee^_^ so abg yg jual enset tu ktawa tgk kitaorg huahuahua..:D than abg tu pon tye adik nk wne ap??so i say PINKK...ngee~^_^ than abg tu cite la pasal componen2 phone tu..hehe..DONE,,,,, than i pay thats phone..my sis say?? "suka la tu " i say?? "suka la hehe :) than kitaorg CHOOWWW...ARRR hehhehe...
u all msti nk tau kn  aq blikn mne?? AT JUSCO PERMAS~ 

so aq nk tnjuk kat korg la SAMSUNG CORBYY NI..(bukan blgak just tnjuk...jek..)


   so thats ALL :) 
   THANKS 4 READD..^_^


No comments:

Post a Comment